Klanten komen in aanmerking voor een terugbetaling als de geboekte dienst niet werd geleverd zoals beschreven. Terugbetalingsverzoeken moeten binnen 48 uur na de geplande diensttijd worden ingediend.
Als de dienstverlener de dienst niet levert, zal Huurhulp na verificatie een volledige terugbetaling verstrekken.
Kwaliteit van de Dienst:
Als de kwaliteit van de dienst niet aan de verwachtingen van de klant voldoet, kan een gedeeltelijke terugbetaling worden verleend. Ons ondersteuningsteam zal klachten beoordelen en met beide partijen samenwerken om het probleem op te lossen.
Klanten worden aangemoedigd om gedetailleerde feedback en bewijs te verstrekken om hun claims te ondersteunen.
Ongeautoriseerde Transacties:
Gebruikers dienen ongeautoriseerde of frauduleuze transacties onmiddellijk te melden. Huurhulp zal onderzoek doen en, indien nodig, corrigerende maatregelen nemen, waaronder terugbetalingen en accountbeveiliging.